Blog

Latest Industry News

Чип тунинг (ремап) за DSG (DQ381) 7-степенна автоматична скоростна кутия на Skoda Superb III (3V) 2.0TSi OPF/GPF 272Ps
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с TVS DSG (DQ381) Stage 2+, DSG 7-степенна автоматична (роботизирана) скоростната кутия с двоен съединител на Skoda Superb III (3V) 2.0TSi OPF/GPF 360Ps/480Nm. Впечатляващи резултати с новия софтуер: гладко, навремено превключване, без блъскане и железни шумове, неадекватно поведение, загуба на мощност, без вибрации в ниските обороти и т.н.... Особено след повишение на мощността на двигателя с Revo Stage 1.
DSG/S-Tronic DQ250 6-степенно чип тунинг (ремап) Audi A3 (8P) 2.0TFSi 200Ps
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с TVS DSG (DQ250) Stage 3, S-Tronic 6-степенна автоматична (роботизирана) скоростната кутия с двоен съединител на Audi A3 Sportback (8P) 2.0TFSi 420Ps/550Nm. Впечатляващи резултати с новия софтуер: гладко, навремено превключване, без блъскане и железни шумове, неадекватно поведение, загуба на мощност, без вибрации в ниските обороти и т.н.... Особено след повишение на мощността на двигателя.
Чип тунинг (ремап) Audi Q5 (FY) 2.0TFSi 252Ps
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с TVS Engineering combo ECU Stage 2 & TCU Stage 2+ S-Tronic (DL382) 7-степенна автоматична (роботизирана) скоростната кутия с двоен съединител на Audi Q5 (FY) 2.0TFSi 320Ps/490Nm. Впечатляващи резултати с новия софтуер: гладко, навремено превключване, без блъскане и железни шумове, неадекватно поведение, загуба на мощност, без вибрации в ниските обороти и т.н.... Особено с повишената мощност на двигателя до 320 конски сили и 4900 Нм въртящ момент.
Чип тунинг VW Arteon R (3H) 2.0TSi 320Ps
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с TVS Engineering combo ECU Stage 2 & Stage 2+ DSG DQ500 7-степенна автоматична скоростната кутия с двоен съединител на VW Arteon R Shooting Brake (3H) 2.0TSi 415Ps/560Nm. Впечатляващи резултати с новия софтуер: гладко, навремено превключване, без блъскане и железни шумове, неадекватно поведение, загуба на мощност, без вибрации в ниските обороти и т.н.... Особено с повишената мощност на двигателя до 415 конски сили и 560 Нм въртящ момент.
Чип тунинг VW Passat (B8) 2.0BiTDi 240Ps
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с чип тунинг от TVS Engineering ECU Stage 2 & DSG DQ500 Stage 2+, двигателя и 7-степенна автоматична скоростната кутия с двоен съединител на VW Passat (B8) R-line 2.0BiTDi 305Ps/630Nm. Впечатляващи резултати с новите софтуери: повишена мощност, която се разгръща плавно в целия оборотен диапазон, също така се подобри работата на DSG скоростната кутия -- гладко и навремено превключване, без блъскане и железни шумове, неадекватно поведение и загуба на мощност, без вибрации в ниските обороти и т.н...
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с TVS Stage 2+ DSG DQ500 7-степенна автоматична скоростната кутия с двоен съединител на VW Arteon R Shooting Brake (3H) 2.0TSi 427Ps/560Nm. Впечатляващи резултати с новия софтуер: гладко, навремено превключване, без блъскане и железни шумове, неадекватно поведение, загуба на мощност, без вибрации в ниските обороти и т.н.... Особено след повишение на мощността на двигателя.
DSG-doctor.BG доработи ЕКУ-то софтуерно с Дизел гейт версия и TVS Drivability DSG DQ250 6-степенна автоматична скоростната кутия с двоен съединител на VW Passat (B7) 2.0TDi CR 140Ps. Впечатляващи резултати с новите софтуери: гладко, навремено превключване, без блъскане и железни шумове, неадекватно поведение, загуба на мощност, без вибрации в ниските обороти и т.н....
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с Drivability DSG DQ200 Gen III 7-степенна автоматична скоростната кутия с двоен съединител на Skoda Octavia III FL (5E) 1.8TSi 180Ps/250Nm. Впечатляващи резултати с новия софтуер: гладко, навремено превключване, без блъскане и железни шумове, неадекватно поведение, загуба на мощност, без вибрации в ниските обороти и т.н....
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с чип тунинг EA888.3 2.0TSi двигател и 7-степенна автоматична скоростната кутия DSG (DQ381 Gen I) на VW Arteon R Line (3H) 2.0TSi 375Ps/540Nm. Постигнатите резултати с TVS Engineering ECU+DSG комбо софтуер-a са повече от впечатляващи +103Ps/+190Nm...
DSG-doctor.BG доработи софтуерно с чип тунинг новия 2.9TFSi V6 EA839 двигател и 8-степенна автоматична скоростна кутия Tiptronic (AL552 | ZF 8HP65) на новото Audi RS4 (B9) 2.9TFSi V6 520Ps/750Nm. Постигнатите резултати с TVS Engineering ECU+TCU комбо софтуера са повече от впечатляващи: +70Ps/+150Nm...
Back to top