СОФТУЕР / ЧИПТУНИНГ скоростна кутия
DSG-doctor.BG е оторизиран ексклузивен дилър на TVS Engineering, пионер в разработването и изграждането на софтуерни решения за моделите DSG и S-Tronic роботизирани автоматични скоростни кутии, както и за Tiptronic (Automatic) автоматични скоростни кутии. В момента Ние предлагаме най-добрите и най-широко обхватни TVS Engineering софтуерни настройки за DSG скоростна кутия, които са налични на пазара. Не само най-добрите и мощни <<готови>> перформънс софтуери, но и напълно персонализирани (къстъм) софтуери, възможно най-добрите надстройки на стабилността и управляемостта. От копринено плавно надстройване на управляемостта, до напълно индивидуални софтуери <<рекордьори>>, с всестранни приложения като драг, писта и други, софтуерът на TVS за DSG-та покрива абсолютно всичко.
TVS Engineering софтуера за DSG, S-Tronic, Tiptronic и Multitronic скоростна кутия, винаги се фокусира върху цялостното шофиране. Следователно нашата цел е винаги да увеличим максимално капацитета и производителността на скоростната кутия, без да жертваме надеждността или управляемостта.
DSG скоростни кутии
DSG
(0AM/0CW)
7-степенна
1.0TSi | 1.2TSi | 1.4TSi | 1.5TSi | 1.6FSi | 1.8TSi | 1.6TDi | 1.9TDi
Audi | SEAT | Skoda | Volkswagen
DSG DQ200 (0AM) скоростна кутия е по-нататъшно развитие на DQ250 (02E). По време на разработването на DQ200, основните приоритети за Volkswagen AG бяха намаляване на разхода на гориво и намаляване на вредните емисии. Тя е специално проектиран за автомобили с напречно разположен двигател с въртящ момент до 250Nm, като при VW Polo, VW Golf, VW Passat и VW Touran. DQ200 (0AM) беше първата 7-степенна DSG скоростна кутия, оборудвана със сух двоен съединител.
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 280 | |||
Stage 2 | 350 | |||
Stage 2+ | 350 | |||
Stage 3 | 400 | |||
Stage 4 | 450 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
DSG
(02E/0D9)
6-степенна
1.4TSi | 1.8TSi | 2.0T(F)Si | 3.2 V6 | 3.6 FSi V6 | 1.9TDi | 2.0TDi
Audi | SEAT | Skoda | Volkswagen
Първата DSG скоростна кутия, кодове DQ250 и 02E, е представена в сериен автомобил по време на лансирането на VW Golf IV R32 през 2003 г. По време на разработването Volkswagen AG комбинира предимствата на ръчната и автоматичната трансмисия в една напълно нова скоростна кутия от ново поколение: роботизирана скоростна кутия с два съединителя (the direct shift gearbox DSG). Тя е специално проектиран за автомобили VAG (Audi, SEAT, Skoda и VW) с напречно разположен двигател с въртящ момент до 350Nm-380Nm, като по-спортните модели на VW Golf GTI & R, Audi S3 & TTS, SEAT Leon FR & Cupra, Skoda Octavia vRS.
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 410 | |||
Stage 2 | 499 | |||
Stage 2+ | 499 | |||
Stage 3 | 600 | |||
Stage 4 | 750 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
DSG
(0GC/0DE)
7-степенна
1.5TSi | 1.8TSi | 2.0TSi | 2.0TSi Evo | 2.0TDi
Audi | SEAT | Skoda | Volkswagen
DSG трансмисията DQ380 (0DE) е представена през 2015 г. за китайския пазар като по-малък „бейби“ вариант на DSG DQ500. DQ500 с идентификационен код 0BH осигури основата за дизайна и функцията на този нов модел скоростна кутия. DSG DQ380 е специално проектиран за автомобили с предно предаване с въртящ момент на двигателя до 420Нм като китайските VW Golf VII GTi и VW Magotan. Целта за непрекъснато намаляване на разхода на гориво и емисиите на CO2 наложи Volkswagen AG да разработи по-ефективна версия на тази трансмисия за европейския пазар. Това доведе през 2017 г. до въвеждането и на скоростната кутия DSG DQ381 (0GC), която е проектиранa специално за автомобили със задвижване на всички колела (4motion, Quattro и др.) с въртящ момент на двигателя до 420Nm като VW Arteon, VW Golf VII R фейслифт и Audi S3 (8V) фейслифт.
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 500 | |||
Stage 2 | 599 | |||
Stage 2+ | 599 | |||
Stage 3 | 700 | |||
Stage 4 | 850 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
DSG
(0DD)
6-степенна хибрид
1.4T(F)Si
Audi | Volkswagen
DSG трансмисията DQ400 (0DD) е разработена от Volkswagen AG специално за изискванията на хибридните превозни средства и е представена с пускането на VW Golf VII GTE през 2014 г. Скоростната кутия превключва между двата задвижващи агрегата с помощта на трети т.нар. разцепващ съединител. Този съединител свързва или разделя електрическия мотор и двигателя с вътрешно горене, за да превключва между различни режими на работа. Той е проектиран за хибридни автомобили с въртящ момент на двигателя до 400Нм като VW Golf VII GTE и Audi A3 (8V) E-tron.
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 410 | |||
Stage 2 | 500 | |||
Stage 2+ | 500 | |||
Stage 3 | 580 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
DSG
(0BH/0BT)
7-степенна
2.0TSi | 2.0BiTDi | 2.0TDi
Audi | SEAT | Skoda | Volkswagen
DSG DQ500 (0BT) скоростна кутия е проектирана от Volkswagen AG въз основа на опита, предоставен от доказаните предходни трансмисии DQ200 и DQ250. DQ500 предлага технологията с двоен мокър съединител за по-мощни превозни средства с конфигурации на двигателя, с висока мощност до 600Nm. DSG DQ500 (0BT) прави своя дебют във Volkswagen Commercial Vehicles с пускането на пазара на VW Transporter T5 през 2009 г., а след това с DQ500 с идентификационен код 0BH бе представен и модела VW Tiguan 2011 г. като първият модел от Volkswagen Passenger Cars.
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 600 | |||
Stage 2 | 699 | |||
Stage 2+ | 699 | |||
Stage 3 | 800 | |||
Stage 4 | 1000 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
DSG
(0DL)
7-степенна
2.0TSi | 2.5TFSi
Audi | Cupra | VW
DSG DQ500 (0BT) скоростна кутия е проектирана от Volkswagen AG въз основа на опита, предоставен от доказаните предходни трансмисии DQ200 и DQ250. DQ500 предлага технологията с двоен мокър съединител за по-мощни превозни средства с конфигурации на двигателя, с висока мощност и въртящ момент до 600Nm. В допълнение, DQ500 (0DL) се използва в спортни модели като Audi RS3 и TT RS, които са „екипирани“ с култовия пет цилиндров 2.5-литров двигател, но вече с директно впръскване и абревиатура TFSi, а вече се вгражда и с новия 2.0TSi Gen 4 двигател
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 600 | |||
Stage 2 | 699 | |||
Stage 2+ | 699 | |||
Stage 3 | 800 | |||
Stage 4 | 1000 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
S-Tronic скоростни кутии
S-Tronic
(0CK/0CL/0CJ/0HL)
7-степенна
1.4TFSi | 1.8TFSi | 2.0TFSi | 2.0TDi | 3.0TDi
Audi
S-Tronic DL382 е напълно нова разработена трансмисия с двоен съединител от Audi AG. Тази скоростна кутия беше представена в два варианта по време на лансирането й на Audi A6 ultra (4G/C7) през 2015 г.- с вариант за предно предаване 0CK и вариант за quattro 0CL. Впоследствие трансмисията 0CK беше доразвита в нов вариант с код 0CJ, който използва технология за превключване, чрез проводник и беше пуснат в Audi Q5 (FY). Тези варианти са проектирани и подходящи за въртящ момент на двигателя до 400Нм. Най-новият и най-силен вариант на предаването DL382 е DL382+ с код 0HL. Различни модификации и подобрения са внедрени от Audi, за да се повиши капацитетът на въртящия момент от 400Nm на 500Nm. DL382+ е проектиран за надлъжно разположени двигатели с въртящ момент на двигателя до 500Нм, като при последните поколения Audi A6 и Audi A7 (4K/C8).
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 410 | |||
Stage 2 | 500 | |||
Stage 2+ | 500 | |||
Stage 3 | 600 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
S-Tronic
(0B5)
7-степенна
1.8TFSi | 2.0TFSi | 3.0TFSi | 2.0TDi | 3.0TDi
Audi | Volkswagen
След успеха на 6-степенната DQ250 DSG/S-Тronic скоростна кутия при моделите Audi A3 и TT, Audi AG реши да представи своя собствена разработена S-Тronic роботизирана скоростна кутия, наречена DL501 (0B5), по време на пускането на Audi Q5 през 2009г., DL501 (0B5) е първата 7-степенна трансмисия с двоен съединител, предназначена за надлъжно разположени двигатели с въртящ момент на двигателя до 550Нм и първоначално вграждана в моделите: Audi A4, Audi A5, Audi Q5 и Audi A6.
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 600 | |||
Stage 2 | 700 | |||
Stage 2+ | 700 | |||
Stage 3 | 800 | |||
Stage 4 | 1000 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
S-Tronic
(0B5)
7-степенна
3.0TFSi V6 | 4.0TFSi V8 | 4.2 FSi V8
Audi RS4 | RS5 | S4 | S5 | S6 | S7
След успеха на 6-степенната DQ250 DSG/S-Тronic скоростна кутия при моделите Audi A3 и TT, Audi AG реши да представи своя собствена разработена S-Тronic роботизирана скоростна кутия, наречена DL501 (0B5), по време на пускането на Audi Q5 през 2009г., DL501 (0B5) е първата 7-степенна трансмисия с двоен съединител, предназначена за надлъжно разположени двигатели с въртящ момент на двигателя до 550Нм и първоначално вграждана в моделите: Audi A4, Audi A5, Audi Q5 и Audi A6.
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 600 | |||
Stage 2 | 699 | |||
Stage 2+ | 699 | |||
Stage 3 | 800 | |||
Stage 4 | 1000 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
S-Tronic
(0BZ)
7-степенна
4.2 FSi V8 | 5.2 FSi V10
Audi R8 | Lamborghini Huracan
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 700 | |||
Stage 2 | 800 | |||
Stage 2+ | 800 | |||
Stage 3 | 1000 | |||
Stage 4 | 1200+ |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
Automatic/Tiptronic скоростни кутии
Tiptronic
(0BK/ZF 8HP55AF)
8-степенна
3.0TFSi V6 | 4.0TFSi V8 | 3.0BiTDi V6
Audi
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | ||||
Stage 2 | ||||
Stage 2+ |
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
Tiptronic
(ZF 8HP65)
8-степенна
2.9TFSi V6 | 3.0TFSi V6 | 4.0TFSi V8 | 3.0BiTDi V6
Audi
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | ||||
Stage 2 | ||||
Stage 2+ |
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
Производствен код ZF 6HP19A/X
OEM лимит до 500Nm
Примерни модели: Audi A4 (B6, B7), Audi A6 (C6) and Audi Q7 3.6 FSI
Производствен код ZF 6HP26A61
OEM лимит до 700Nm
Примерни модели: Audi A8 (D3), Audi RS6 (C6)
Производствен код ZF 6HP28AF
OEM лимит до 700Nm
Примерни модели: Audi A4 (8K), Audi A5 (B8)
Производствен код ZF 6HP32X
OEM лимит до 1000Nm
Примерни модели: Audi Q7 V12 6.0 TDI
Производствен код ZF 8HP90AF
OEM лимит до 1000Nm
Примерни модели: Audi A8 (D4) 4.2 TDI
CVT/Multitronic скоростни кутии
Multitronic
(0AW)
1.6TDi | 1.8TFSi | 2.0TFSi | 2.0TDi | 2.7TDi | 3.0TDi
Audi
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 400 | |||
Stage 2 | 450 | |||
Stage 2+ | 450 |
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
PDK скоростни кутии
PDK
(0B5)
7-степенна
2.0Turbo | 3.0Turbo
Porsche
Етап (софтуер) | Nm (max) | Drivability | Life ext. | Хардуер** |
---|---|---|---|---|
Drivability - автомобили с OEM мощност | OEM | |||
Stage 1 | 600 | |||
Stage 2 | 700 | |||
Stage 2+ | 700 | |||
Stage 3 | 800 |
** използването на TVS софтуера Stage 4 е само и единствено за скоростни кутии с TVS Racing съединители... използването на други марки Racing съединители не предполага гладкостта и плавността на TVS продукта.
Цени на етап:
Цената се определя от желания етап
на софтуера и е различна за отделните
поколения на кутията
Цените са с включен ДДС
Комбинирай двигател и скоростна кутия
TVS Engineering предлагат специално-уникална комбинация за тунинг софтуерна настройка на ВАГ двигател и автоматичната скоростна кутия (DSG, S-Tronic, Tiptronic или Multitronic/CVT), както в настройката на двигателя, така и на автоматичната/роботизирана скоростната кутия е това, което прави софтуера TVS уникален. Взаимното софтуерно разработване на ЕКУ (ECU) и TCU им дава възможност да се съобразят перфектно с вашия двигател и скоростната кутия и обратното! Това води до невероятно изживяване при шофиране, което просто не може да бъде сравнено с отделните закупените ECU и TCU тунинг софтуерни продукти.
Друг факт: всеки софтуер на TVS Engineering за ЕКУ (така наречения „Чип тунинг“ или „Ремап“) е специално разработена от техните софтуерни инженери за вашия автомобил като осигурява максимална производителност, без да се жертва фабричната управляемост или надеждност. Често тези фактори дори се подобряват! Всички тунинг софтуери на TVS Engineering за ЕКУ са вътрешно разработени и в допълнение са тествани по целия свят, чрез тяхната дилърска мрежа, към която принадлежи и нашият бранд DSG-doctor.BG. Това означава, че софтуерите на TVS за ЕКУ (двигател) могат да увеличат максимално производителността на вашия автомобил при всякакви обстоятелства и в различните условия на околната среда.