Софтуер скоростна кутия

СОФТУЕР / ЧИПТУНИНГ скоростна кутия


DSG-doctor.BG е оторизиран ексклузивен дилър на TVS Engineering, пионер в разработването и изграждането на софтуерни решения за моделите DSG и S-Tronic роботизирани автоматични скоростни кутии, както и за Tiptronic (Automatic) автоматични скоростни кутии. В момента Ние предлагаме най-добрите и най-широко обхватни TVS Engineering софтуерни настройки за DSG скоростна кутия, които са налични на пазара. Не само най-добрите и мощни <<готови>> перформънс софтуери, но и напълно персонализирани (къстъм) софтуери, възможно най-добрите надстройки на стабилността и управляемостта. От копринено плавно надстройване на управляемостта, до напълно индивидуални софтуери <<рекордьори>>, с всестранни приложения като драг, писта и други, софтуерът на TVS за DSG-та покрива абсолютно всичко.

TVS Engineering софтуера за DSG, S-Tronic, Tiptronic и Multitronic скоростна кутия, винаги се фокусира върху цялостното шофиране. Следователно нашата цел е винаги да увеличим максимално капацитета и производителността на скоростната кутия, без да жертваме надеждността или управляемостта.

DSG скоростни кутии

DSG роботизирана автоматична скоростна кутия с двоен съединител се вгражда в моделите VAG от 2003 г. и до днешни дни, различните вариации на DSG скоростната кутия се монтира при автомобили с напречно разположени двигатели във VAG групата. Гамата DSG скоростни кутии покрива всички потребности за мощност и въртящ момент, от малолитражни и икономични, до най-мощните дизелови и бензинови агрегати вграждани в спортните модели на VAG брандовете.

S-Tronic скоростни кутии

Следвайки успеха на 6-степенния DQ250 DSG/S-Tronic при моделите Audi A3 и Audi TT, Audi AG реши да представи своята S-Tronic роботизирана автоматична скоростна собствена разработка, наречена DL501 (с код 0B5). По време на старта на Audi Q5 през 2009 г. DL501 (OB5) е първата 7-степенна трансмисия с двоен съединител, проектирана за надлъжно разположени двигатели с въртящ момент до 550Nm като се вгражда и при Audi A5, Audi A4 и Audi A6.

Automatic/Tiptronic скоростни кутии

Освен използването на DSG и Multitronic скоростни кутии, има няколко модела във VAG групата, оборудвани с конвенционална автоматична скоростна кутия. Тези, които имат възможност за превключване на предавките ръчно, като превключването, е чрез "перата" на волана, се наричат Tiptronic.

CVT/Multitronic скоростни кутии

Audi Continuously Variable Transmission т. нар. CVT се нарича Multitronic. Multitronic е безстепенна автоматична трансмисия, което означава, че предавателното отношение може да се променя непрекъснато. През 2014 г. производството на Multitronic беше прекратено и заменено от най-новата трансмисия S-Tronic на Audi.

PDK скоростни кутии

Комбинирай двигател и скоростна кутия

TVS Engineering предлагат специално-уникална комбинация за тунинг софтуерна настройка на ВАГ двигател и автоматичната скоростна кутия (DSG, S-Tronic, Tiptronic или Multitronic/CVT), както в настройката на двигателя, така и на автоматичната/роботизирана скоростната кутия е това, което прави софтуера TVS уникален. Взаимното софтуерно разработване на ЕКУ (ECU) и TCU им дава възможност да се съобразят перфектно с вашия двигател и скоростната кутия и обратното! Това води до невероятно изживяване при шофиране, което просто не може да бъде сравнено с отделните закупените ECU и TCU тунинг софтуерни продукти.

Друг факт: всеки софтуер на TVS Engineering за ЕКУ (така наречения „Чип тунинг“ или „Ремап“) е специално разработена от техните софтуерни инженери за вашия автомобил като осигурява максимална производителност, без да се жертва фабричната управляемост или надеждност. Често тези фактори дори се подобряват! Всички тунинг софтуери на TVS Engineering за ЕКУ са вътрешно разработени и в допълнение са тествани по целия свят, чрез тяхната дилърска мрежа, към която принадлежи и нашият бранд DSG-doctor.BG. Това означава, че софтуерите на TVS за ЕКУ (двигател) могат да увеличат максимално производителността на вашия автомобил при всякакви обстоятелства и в различните условия на околната среда.

Back to top